&HV Advocaten
Missie website in goede banen
Een bestaand kantoor, nieuwe leiding, een nieuwe naam: &Hoogesteger Velthuizen (wij noemen ze inmiddels gewoon &HV), had teksten voor hun nieuwe website nodig. Tijdens de kennismaking met partners Mirjam en Simon bleek de vraag toch iets omvangrijker: of ik mee wilde denken over het webdesign en het project in goede banen wilde leiden. En oh ja, er was enige haast bij, want de naamsverandering moest natuurlijk wel op tijd gecommuniceerd worden. En dan wil je wel dat de nieuwe website staat. Natuurlijk.
Tekst in uitstekende vorm? Zodan!
Vaker hakkend met dit bijltje weet ik heel goed, waar mijn expertise ophoudt en die van een ander begint. Dus riep ik Marten van Zodan erbij: die weet namelijk wel raad met toffe ontwerpen, snapt precies waar websitebezoekers blij van worden en schakelt snel. (On-)gewoon heel fijn samenwerken, dus. Met het webdesign zijn capabele handen kon ik ook voortvarend aan de slag.
Van inzicht tot identiteit
Aan mij om de identiteit van &HV goed te verwoorden. Hoe verschilt dit team juristen en stafmedewerkers van al die andere? Wat doet dit kantoor precies? Waar loopt men warm voor? Dat &HV een hecht team is van professionals met hart voor de zaak en de mens erachter, stond bij het eerste bezoek al vast. Interviews met deze leukerds aan de Kralingse Plas (wie zegt dat advocaten saaie dossiervreters zijn?) leverden behalve grappige anekdotes nog meer mooie inzichten op. Zo schreef de webcopy zich bijna zelf. Al kun je er bij advocaten donder op zeggen, dat ze kritisch tot de laatste letter zijn. Helemaal niet erg, daar wordt het geheel alleen maar beter van.
Projectbegeleiding: alert naar resultaat
Helder communiceren, snel schakelen en slimme keuzes maken: door ook in de projectbegeleiding alert te blijven op zowel de klok als de kwaliteit konden we met elkaar de &HV website op het gewenste moment live zetten. De stijlvolle nieuwe site toont dit topkantoor zoals het is: een team van slimme denkers, praktische doeners, plezierige gesprekspartners. Dat ze er zelf ook blij mee zijn, blijkt alleen al uit het feit dat ze voor vervolgopdrachten als kerstmailings en nieuwsberichten ons steeds weer weten te vinden.