AXA Home Security Duurzaamheidscampagne

Doen en delen: duurzaamheidsverhalen

Een nieuwe website, brochure, veiligheidscampagne, productlancering of verpakkinginnovatie, AXA Home Security, Die Jongens en TekstAanBod trekken al jarenlang samen op. Zo ook deze keer.  Want AXA Home Security zet serieuze stappen in de verduurzaming van haar organisatie. Die stappen – ook de minder zichtbare – wilde het bedrijf vanzelfsprekend graag delen. Zowel intern als met de wereld, met als tagline🍀 Protecting tomorrow today 🍀.

Die Jongens ontwierpen een toffe kapstok om duurzaam AXA te showcasen. Of TekstAanBod met de nodige creativiteit, coördinatie en content de campagne handen en voeten wilde geven? Maar natuurlijk! Er was genoeg te vertellen.

Niet zulke praters? Trotse vertellers!

De overstap van plastic naar kartonnen verpakkingen, de Cradle to Cradle certificering voor het AXA veiligheidsbeslag en de bijzondere manier waarop sociaal werkbedrijf IW4 met AXA bijdraagt aan duurzame inzetbaarheid: een paar dagen lang heb ik over de meest uiteenlopende duurzaamheidsonderwerpen vele (om precies te zijn elf) medewerkers en samenwerkingspartners mogen spreken. De meesten vonden dat best spannend.

Bij AXA doen ze de dingen namelijk liever, dan dat ze erover praten: wat was er nu zo interessant aan hun beleving van de diverse projecten, de processen, hobbels op de weg, oplossingen en resultaten? Veel, bleek al gauw. Want zodra ik mijn enthousiasme en nieuwsgierigheid met ze deelde, kreeg ik er een bevlogen verteller – en daarmee de mooiste verhalen voor terug. Wat een fijne klus om die verhalen vervolgens op te mogen tekenen.

 

Andere projecten

Bekijk alle projecten

spinner