Als je werk onzichtbaar is, heb je dan een probleem? Welnee. Niet als je goochelaar bent. Of tekstschrijver. Want zeker in dat laatste geval (van goochelaars heb ik minder verstand) is het vooral die onzichtbare kwaliteit, waar opdrachtgevers op zoek naar zijn. Zeker als ze hun blogs, nieuwsbrieven of social mediaberichten liever uitbesteden. Of hun interne stukken door een professional willen laten reviewen. Ze willen ‘onzichtbare schrijfkracht’ met zichtbare resultaten: effectieve teksten, die passen bij de identiteit en de doelen van de organisatie.
Ondertussen, in de coulissen…
En dát is welbeschouwd mijn goocheltruc: achter de schermen teksten (om- of tevoorschijn) toveren. Een boodschap formuleren in lijn met de essentie en stijl van mijn opdrachtgevers. Ik schrijf, zij stralen. En zolang hun publiek denkt: goed verhaal, helder verwoord, ik ben overtuigd en geef me meer… blijf ik met liefde op mijn post in de coulissen.
Kun je zelf ook wat onzichtbare schrijfkracht gebruiken? Neem contact met me op. Ik verplaats me ook graag in jou en je publiek.